ورود غم ممنوع...!

بر میگردم به زندگی،قول میدم!

ورود غم ممنوع...!

بر میگردم به زندگی،قول میدم!

بدون شرح!

نظرات 2 + ارسال نظر
دریـــــــا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ http://darya-mojtaba.blogfa.com

توبه می کنم دیگر کسی را دوست نداشته باشم حتی به قیمت سنگ شدن
توبه می کنم دیگر برای کسی اشک نریزم حتی اگر فصل چشمانم برای همیشه زمستان شود چشمانم را می بندم
توبه می کنم دیگر دلم برایت تنگ نشود حتی چند لحظه!قول می دهم نامت را بر زبان نمی آورم لبهایم را می دوزم
توبه می کنم دیگر عاشق نشوم قلبم را دور می اندارم برای همیشه و به کویر تنهایی سلام می کنم .
اینم با حال بود واقعا همینطوریه

منم آپم جیگری

خاطره جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ

وبت خوشگل و بانمکه اگه با تبادل لینک موافقی سر بزن میسییwww.khatereh-1378.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد